Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av maria - 20 juni 2012 18:49

Wow, idag har jag föjt dottern igen för att pierca sig, denna gången i näsan. Faktiskt riktigt snyggt. Hade det själv en gång i tiden, då for jag till brorsan i Skellefteå och tog mot min mammas vilja, så det är lika bra att ge med sig. Dom gör det ändå annars...spela med i deras liga liksom...sen gjorde vi lite andra fynd...gick på bolaget för att inhandla lite semester vin, och tro det eller ej, jag fick göra det igen...visa legg!!! Damen måste ju ha trott att Olivia var min syster eller nåt, annars var jag ju typ bebis när jag fick henne;))) Sen var vi på BVC med babyn för 6månaders kontroll och farbror doktorn frågade om Olivia var min syster!!! Det var iaf dagens bästa. Snart stoppa i säng di små, hälla upp ett glas och smaka på dom nya chokladbitarna, vi har nämligen chokladprovning, pappaanders och jag om sommarkvällarna...det är helt ok med semester i 2månader.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards