Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 september 2011

Av maria - 30 september 2011 18:54

Då var man alena igen med småttingarna...övriga familjemedlemmar, kom hem, åt och försvann...två är på hockey,en är på nån typ av ungdomsgård, en+kompis ränner på byn...så imorgon är det väl inte mer än rätt att jag får lite egen,ensam tid tycker jag=shopping!!! Nä,jag ska stoppa i säng ena delen ganska omg hon är lite halv jobbig på kvällarna tycker jag. Trevlig kväll!!!

Av maria - 30 september 2011 10:56

Mmm,det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...för det första började dagen 04...nånting,klockan hade inte ens hunnit slå 05.00...det är inte klokt vilka mördar tider!!! Allting sker liksom lite tidigare hela tiden-hela dagen...ungen skulle ha lunch kl 10.00,sova kl 10.30...och mycket har jag varit med om när det gäller ungar...men det här tog priset...tjurigheten her self skulle ju så klart inte sova,trots att hon vaknat mitt i natten...hon försökte ge sig på att somna ståendes i spjälsängen,men när huvudet blivit för tungt ca 20 gånger då hon slumrat till så inser hon iaf -Jag kanske måste sätta mig iaf. Ungen sätter sig ner och samma procedur-hon somnar till,huvudet blir då för tungt att hålla och hon sitter bara och skriker...tills hon är så trött att hon inte riktigt vet vad som händer när jag lägger henne ner och äntligen somnar hon...30min senare in i historien  . Tur att lillkillen sköter sig själv...nu ska han få lunch och lite kvalitetstid...kanske nåt mera också för han har kallat mig för prinsessa hela morgonen själv har han varit spider-man...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards