Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 september 2011

Av maria - 26 september 2011 20:49

Och jag som var så nöjd...när jag ställer mig på vågen går den sakta men säkert upp...enligt våran våg har jag bara gått upp tre,fyra kilo...vilket är lite jämfört med tidigare. Men bra tycker jag,då blir det mindre att gå ner sen...tills idag då jag var hos barnmorskan och jag ställde mig på vågen där-ops-fyra kilo till upp på en gång...jag tror jag går efter min egen våg hädanefter,den gjorde mig mera glad:))) Sen kan man ju tänka sig att eftersom detta är min sjätte graviditet så borde jag ju vara enorm,men faktum är att jag är minst den här gången...(strax under kurvan), det är väl så mycket plats där inne i att gömma sig på...nog om detta.

Ska jobba imorgon-Nea har jag hyrt ut till farmor & farfar...tack för det-att ni hyr henne allstå...men jag hoppas hon är på bättre humör än idag...all hennes vaken tid har hon krypit in under skinnet på mig...skrek och skrek hur länge som helst kändes det som tills hon helt utmattad somnade i mitt knä...Men så uppför hon sig nog inte imorgon;) får vi hoppas. Nu ska jag tvärt resa till Hollywood och dess galenskaper innan jag tänker somna...

Av maria - 26 september 2011 10:49

Har en ej piggelin kompis hemma idag...dom bara byter av varandra...har varit hemma i en vecka nu och jag är nog inte så poppis längre på jobbet...(men jag klandrar dom inte,utan förstår)...hoppas på farmor och farfar imorgon;))) Har inte frågat ännu,men ska. Annars har helgen flytit på utan tillbud (jo,ett blåmärke/bula i pannan på lillasyster)...gårdagen var riktigt skön-efterlyser flera sånna söndagar...Kalasbarnen fick igår gå lös med sina födelsedagspengar...jag tror dom var nöjda när dom kom hem med sina presenter...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards