Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 september 2011

Av maria - 21 september 2011 19:42

Vad Alfred led av vet jag inte men det blev inte så mycket mera...han är som vanligt nu...Nea däremot har fått febran. Bara att ställa in sig på en hemma dag imorgon också...jag blir lätt uttråkad så jag hoppas hon piggar på sig fort.

Efter att ha suttit inne i två dagar,ja inte inne,inne i fängelset (men nästan) utan hemmavid med sjuklingar,så åkte jag ikväll och köpte godispåsar till det stundande kalaset på lördag...70st påsar ska fyllas...nämen,kanske bäst att sätta fart då så jag är klar till dess...en klubba till dig...en klubba till mig...

Av maria - 21 september 2011 11:58

Och jag som hade tänkt jobba imorgon...Arvid verkar ha blivit frisk,äter och dricker igen så halsen måste ju må bra nu,men nu när jag skulle lägga Nea ligger hon just på febergräns och känns något hängig...grrr...ja,dom tajmar iaf samma vecka...och sen minuten efter ringer Alfred och har ont i huvudet och är yr...bara att komma hem då...och han lider ju av migrän så jag hoppas faktiskt att det är det den här gången och inte någon förkylning. För vi har ju hyrt hela Holmsundsbadet på lördag och bjudit in både hans klass och Elsas klass på badkalas...som ni förstår passar det I N T E att gå och bli sjuk nu...skärp er ungar...ni måste välja era tillfällen med omsorg  

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards