Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 september 2011

Av maria - 20 september 2011 08:13

Det var inget skrämselskott...idag blir det liggläge för...


  lille lillebror...feber,ont i halsen och allmänt slö...

Natten har dock varit lugn...och det är jag tacksam för. Jag är liksom inte gjord för att jobba om nätterna. Och det gjorde jag iof klart för pappaanders redan från början-och oj,vad han har sprungit om nätterna genom åren...men han är lika glad för det-hans måtto här i livet är nämligen- Det går så bra!!! Där är vi lite olika han och jag kan jag med handen på hjärtat säga...men då kompletterar vi varandra också:-D Så om en fem, sex år har han väl sprungit färdigt skulle jag tro.

Trevlig dag!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards