Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 september 2011

Av maria - 19 september 2011 20:28

Det är nåt som inte stämmer här nu... lille lillebror beter sig inte som han brukar...är trött,slö och efter en timmes nap idag vill han självmant gå och sova en hel timme för tidigt...helt själv dessutom (annars brukar vi ligga och mysa tills han somnar)??? Fattar ingenting...antingen blir det en vaknatt-torka kräk,leverera suppar,springa med dricka eller dyl...eller  så blir den helt underbar...vaknar upp utvilad och fräsch imorgon och inser att kvällen bara bjudit på ett skrämselskott för att skoja till vardagen lite...Jag vet inte om jag vågar gå i säng eller om jag ska sätta mig på vakt redan nu...hoppas på skrämselskottet...hoppas att det bara är ett skoj...men ärligt talat,oss emellan-Jag ogillar sånna här skoj isf...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards