Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 september 2011

Av maria - 18 september 2011 20:45

Äntligen är den här helgen slut-höll jag på att säga...nä,den har varit hektisk...fotbollscuper båda dagarna,hockeyträning, tidiga mornar, samtidigt som vi alla behöver tid för återhämtning...ingen bra kombo...men ungarna har haft roligt,en bronsmedalj och en silvermedalj,så det var det väl värt...bra jobbat ungar,snart försörjer ni familjen med en liten fotboll

Och tänka sig ikväll kom Frasse på besök...konstigt,just ikväll...och jag som hade tänkt laga ugnspannkaka...den får vi ta imorgon,när Frasse erbjuder sig så där att komma ända hem till oss så ställer vi glädjeligen dörren på glänt .

Lillasyster har stått för helgens enda fadäs,på nått sätt ramlade hon in i stenkanten på kaminen och jag trodde hon slog i pannan,och satt med en kall sked för att lindra smärtan,men en timme senare såg vi att det var ju lillnäsan som tagit stryk...blånäsa kommer det att bli...och där att jag och blåste på pannan-men lär dig prata unge...(fast hon blev iaf tyst när hon fick skeden på pannan)...så lite ont kanske hon hade ändå på pannan.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards