Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 september 2011

Av maria - 17 september 2011 13:43

Varför kan jag inte bara softa och ta det coolt,nä,städa,städa oavsett om det behövs eller inte;)Alltid är det nåt som ligger på fel ställe...några är på fotboll,någon är på hockey (och jag slapp köra,skickade med snälla kompisar eftersom jag insåg att det skulle bli mitt i småttings sovtid)...bäbis sover,lillebror försöker sova i soffan och tonåring ser man bara en stund på morgonen,mitt på dagen typ lunch tid och sen kommer hon ner en sväng på tidiga kvällen ca middags tid-övrig tid hänger hon på sitt rum med sin dator som sällskap skulle jag tro...annat var det när jag var ung...då var man minsann ute och cyklade eller nåt...kan inte tänka mig att jag bara satt och hängde...trevlig lördag mina vänner  

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards