Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 september 2011

Av maria - 16 september 2011 21:30

Proppmätt efter mormors fredagsmiddag...hon bjöd på


förrätt: smördegsrullar med trattkantarellröra toppat med riven västerbottenost-G O T T!!!


varmrätt: lammstek (antingen gillar man lamm eller ogillar man lamm,jag gillar,man får liksom bortse från att det är bä bä man stoppar i munnen), klyftpotatis, kantarellsås (gula kantareller) och sallad-G O T T det med...


dessert: vaniljglass med varm hjortronsylt och eller hallonsylt-G O T T så in i bomben...är jag mätt- J A

Skulle helt klart kunna vänja mig med detta som ett stående koncept...jag står för grytor och kastruller-mor för mat och tillagning:-D

Men nästa fredag drar hon till Peru och jag måste klara mig på egna ben...skit också...

Nu ligger alla som bör ligga i sina sängar,alarmet ringer 06.30 imorgon för 07.45 ska det samlas inför fotbollscup...som vanligt stannar jag hemma med dom underåriga,samt han som ska skjutsas till hockey mitt på dagen...första gången som jag ska med på hockey...men jag har klarat mig länge nog nu...

Av maria - 16 september 2011 09:15

Vaknar upp till ett härligt höstväder Jag ÄLSKAR hösten...jag är ledig och det känns hur bra som helst...ska på tre års kontroll (ja,inte jag då utan sonen)...hoppas han går igenom med UA stämpeln (utan anmärkningar) i baken:)))

Annars vet jag inte vad som kommer att hända under dagen...jo,mor ville komma och laga fredags middagen åt oss-jag tackar inte nej direkt utan med ett STORT JA,Tack!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards