Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 september 2011

Av maria - 13 september 2011 21:19

Hinner inte-fullt upp...jobba-fotbollsträningar/fotbollsmatcher-hockeyträningar-föräldrasamtal,samt allt hushållsarbete...Skulle nästan behöva en vikarie och själv gå på sparlåga ett tag tror jag:))) Ungarna sover sämre än sämst om nätterna-skickar pappaanders mellan sängen och madrassen (Arvid sover på en madrass i sitt rum) Själv hänger jag över spjälsängen och fammlar efter tuttar/nappar som bara åker runt,runt i sängen,skakar välling,stryker rygg,blir klarvaken och försöker hitta tillbaka till skönhetssömnen som kommer lagom till middagstid nästa dag... Imorgon är turen våran att sälja fika på Elsas match,och jag har inte bakat ännu...blir en sväng förbi stormarknaden efter föräldrasamtalet imorgon...det är nog ingen som märker ändå:-D Helgen orkar jag inte ens tänka på...fotbollscup både lördag och söndag...men snart är det vinter och fotbollen är ett minne blått . Livet på en liten pinne...vila får jag göra när jag blir pensionär...fick plötsligt en väldig längtan tills jag fyller 65år...nämen det är ju bara 30år tills dess...stå ut mammamaria-stå ut!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards