Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 september 2011

Av maria - 11 september 2011 21:04

Familjen är samlad,familjen är hel igen...tänk att man en egentids kväll som igår kan längta så efter dom stora och små man har där hemma...mornarna då man nästan inte får plats själv i sängen...helt sjukt egentligen,men det måste ju betyda att man ändå har gjort nånting bra:)))

Nånting mera bra jag har gjort idag är att jag har fyndat på garageloppisen-jag fyndade en Baby björn av nyare sort...-Va,köper hon en Baby Björn nu,fem barn senare...Ja,vi har lyckats låna ihop tidigare, men nu kom jag över en för 75kr,och jag vet av erfarenhet att det kommer att vara min livlina första halvåret efter nedkomst...särskilt nu när Nea just se pass passerat 1,5år när nästa kommer...kan jag jaga henne med en unge i magen så måste det ju gå lika bra med en unge utanpå magen,tycker jag...

Annars blev det förlust på bägge matcherna idag...bara att skaka av sig och ta nya tag till nästa helg. Fortsatt trevlig söndag,själv säger jag natti,natti.

Av maria - 11 september 2011 12:20

Har hunnit vakna upp,hämtat hem och skickat iväg försten på fotbollsmatch i Betsele (utanför Lycksele) efter en fantastiskt trevlig bröllopsfest- Tack till finaste brudparet...och ja,jag hade roligt trots att jag var typ den enda som drack loka:) Men dansa fick jag passa...gravidmagen i kombo med högklackat blev bara för mycket för kroppen att ta sig an...men bandet var super och jag hade första parkett där jag satt.

Och i tron om att detta skulle bli en soft,lat söndag gick jag bet...Elsa är nu påväg till Betsele som sagt och Alfred ska lite senare i em till Vindeln...själv tror jag minsann att jag ska försöka hinna ta mig till garageloppis på gatan bredvid...när alla har behagat sova fördigt i hushållet...

Skapa flashcards