Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 september 2011

Av maria - 10 september 2011 10:19

Härliga lördag som började 05.54 och eftersom min sovklocka inte hade ringt skickade jag upp min vuxne sovkompis som så glatt tog sig an problemet...och eftersom vi ska på bröllopsfest ikväll så var jag ju bara tvungen att få min skönhetssömn,för alla gästers skull...pappaanders ser likedan ut soven som ej...idag väntar hockey uppstart-åh,så jag har längtat...skrev hon med lite ironi i bokstäverna.

Sen börjar operation-göra-sig-fest-klar-och-få-iväg-ungarna-till-sina-olika-barnvakter...Vilket kommer att gå galant. En ska bort, en ska till mormor,fyra stannar på hemmaplan med farmor/farfar...Tackar ödmjukast för all hjälp! Utan pensionärerna hade livet blivit så mkt svårare att få ihop:-D Och jag lever efter måttot: Slit ut en generation i taget:))) Min tur kommer...med sex barn lär det väl bli ett fång med barnbarn...


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards