Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 september 2011

Av maria - 9 september 2011 12:14

Idag har det varit en betydligt lugnare fredagsförmiddag än förra...har lämnat lillebror hos farfars och han ska få följa med dom på Tropikhuset i Holmsund och titta på äckildjuren...ni vet dom där som krälar och har sig...alla barnen har fått följa med och se på dom,och nu hade turen (eller oturen) ha,ha kommit till honom...nädå,jag är så tacksam att han får möjligheten.

Själv har jag hunnit gått lös på strömpilen,både nyttigheter och onyttigheter har jag kommit hem med. Huvudvärken är som bortblåst,men jag ska ändå passa på att vila-den kan ju komma åter...Trevlig Fredag!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards