Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 september 2011

Av maria - 7 september 2011 18:17

I kg köttbullar, 1 liter makaroner,tre potatisar (jag föredrar potatis),lingonsylt,gröna bönor (haricoverts) samt en massa mjölk,vatten,-check! Det var dagens det...Alfred har börjat äta utav bara- pip-bävar tills han är i tonåren...var det bättre förr då dom åt 2-4 köttbullar och var nöjd med det...???

Jag är iaf nöjd med att ikea ska komma till stan, Nea visade mig så stolt idag när hon hade fått tag på mina ikea-servetter och lagt ut över hela vardagsrummsgolvet efter att ha rivit sönder dom i molekyler...bättre än då hon staplade glas iaf...Jag skulle tro om jag känner mig själv att det blir en tidig kväll efter nattens ofrivilliga nattpass-det ingår liksom inte i mitt schema att jobba natt så när det blir så blir jag så hiskerligt trött efteråt...lika bra att säga God Natt redan nu...(men en påse polly ska jag nog hinna med):))) Det står:- Polly-Låt stå,på mitt schema!!!

Av maria - 7 september 2011 10:47

Nu går vi och kojar efter en skriknatt...jag skulle vara tacksam om hon sa vad som var fel och inte bara skrek...jag kan ju inte läsa tankar...men jag misstänker nåt knas i halsen då hon vägrade dricka. Har dock både ätit och druckit nu, så hoppas det var en snabb åkomma och att vi båda kan göra dagis imorgon.

Skapa flashcards