Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 september 2011

Av maria - 6 september 2011 16:01

Grattis bästa Alfred på 8 års dagen! Den här dagen för 8 år sen kom han ut våran första lillebror med buller och bång 10dagar för tidigt. Jag låg inne på barn 2 med Elsa då 3år och hade inte en tanke på att föda...men det tyckte Alfred att jag skulle gör...efter en snabb överläggning kom pappaanders till förlossningen i sista stund och med sig hade han Olivia då 5år samt sin egen syster Annika som skulle passa barnen medans jag skulle föda en trappa ner...hela familjen var alltså samlad på sjukhuset den här dagen för 8 år sen. Helt galet när man tänker efter,men vad gör man när det är dax och det går undan...är det nåt jag inte kan styra över så är det mina förlossningar som har en tendens att skena fort iväg och smärtfritt såklart;)))...men jag har än så länge aldrig fött hemma eller vid väggrenen...kanske skulle ta och testa det nu när det är sista gången-förnyelse förhöjer ju...

Kalas ikväll med pizza och pojkens favorit kaka...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards