Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av maria - 31 augusti 2011 19:22

Har varit med pappaanders och handlat födelsedagspresenter till nästa födelsedag-den 6september då vi firar en 8åring. Fick i panik springa ut från barnenshus,leta upp en toalett och lätta på trycket...jag blir alltid så där panik kissnödig ni vet,1 sekund till och jag hade kissat på mig i rulltrappan. Fantastiskt skönt iaf att vara färdig en vecka innan (med paket köp) -inte likt mig...men man kanske har lärt sig nåt under tidens gång;) Hann även med att handla lite till mig själv...sen var jag så trött att jag bangade coop forum. Får bli en annan dag. Imorgon börjar pappan jobba efter en ledighet sen 15juni...och jag ska klara mig själv på mornarna med alla fem...man vet aldrig-vissa samarbetar,vissa inte det blir liksom en överraskning varje dag -lämning och hämtning ska klaffa in i minsta detalj. Så nu ska jag koja di små så man kan ta fram gottapåsen nångång:-D

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards