Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av maria - 21 augusti 2011 15:28

Som ett brev på posten kommer inskolningssjukan,dvs att så fort inskolningen är klar går pojken och blir sjuk...men än så länge är busan frisk-inget biter på vilda bebin inte!!! Som tur är har pappaanders fortfarande ledigt...ända till 1 september ska han gå omkring och dra tofflorna,så jag slipper iaf vara hemma med sjuka barn...och jag slipper stå och sälja fika på Alfreds fotbollsmatch ikväll,nån måste ju stanna hemma och ta hand om febran...Åk du och sälj fika,jag stannar hemma,jag kan offra mig-det går så bra...Inte för att jag är folkskygg på nåt sett,men det är blåsigt och kallt ute,särskilt på fotbollsplanen...soffan,filten och tv'n lockar mera typ,en varm kopp te eller nåt-jag vet inte-men sån är jag:)))

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards