Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av maria - 19 augusti 2011 19:18

Första arbetsveckan avklarad-check...jag tror minsann att jag är trött!!! Särskilt efter en S T O R handling på stormarknaden kl 16.00 tillsammans med Umeås andra alla invånare...varför ska vissa stanna mitt i gången och prata för...jag har lust att köra över dom med min extra stora kundvagn. Sen ogillas när man ska dra koret och köp medges ej-men vad f...n jag har ju fått mitt feta barnbidrag idag,va,ska ungarna inte får nån mat nu...prövar igen och köpet går igenom...1600kr gånger två!!! Ogillas igen!!! Men nu har jag fått lite grillat i magen tilsammans med klyftpotatis och mängda trocadero...nöjd:)))

Inga fadäser hemma idag,alla nöjda och glada...mest nog pappaanders att jag är hemma igen och tar befälet över cirkusen igen:P

Trevlig Helg  

Skapa flashcards