Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av maria - 18 augusti 2011 17:02

Dag 1 av dag två är avklarad...planeringsdagar med jobbet.Mycket jobb men trevligt.

När jag kommer hem möts jag av fullständig tystnad??? Men var är familjen...faktiskt hemma...4 av fem barn samt pappan,men alla upptagna på sitt håll,den enda som gjorde lite väsen av sig när jag kom var lillasyster...hon blev glad att se mig  och det fick jag också veta:-D...

Pappaanders uttryckte sig att:-Jag fattar inte hur du pallar att ha alla hemma!!! Jag har ju bara lagat mat och diskat och plockat hela dagen:))) (Han är inte så ofta hemma en hel dag med alla kidsen själv):)

Ja,där ser du. Att vara på jobbet är ju som semester!!! Jag kanske ska byta med honom och han går ner till halvtid och jag försörjer familjen...eller inte...

Annars har det bara varit ett par fadäser...Alfred har haft ett migrän anfall och sett blixtar och kräkts,och Nea fått toadörren i pannan...sånt som händer när man hela tiden ska lägga näsan i blöt:P

Nu väntar trevligheter...mat på Droskan med jobbet och gratis är ju alltid gott...ännu en stunds vardagslyx!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards