Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av maria - 14 augusti 2011 20:40

Värsta städdagen trots minimalt med sämn...jag har rensat ungarnas lådor i hallen,oj vad mycket skräp och även fynd jag har funnit...tvättat upp vantar och mössor så

imorgon ska jag roa mig med att hitta vantpar som passar ihop...och nu snackar vi inte typ fem par vantar utan typ 25 par vantar...sen har jag även gått lös på självaste hallen och tvättstugan...började efter frukost och var klar lagom till middan. Pappaanders har också varit duktig,han har hör och häpnad-putsat alla fönster i huset...många fönster blir det...så nu kan vi med gott samvete softa i soffan...ledig imorgon sen börjar mitt andra jobb,där jag iaf får lite betalt...:)))

Av maria - 14 augusti 2011 09:21

Har återigen vaknat upp dagen efter...det börjar bli mera än vana än ett undantag numera. Tur för mig att jag iaf har förståndet kvar att gå hem då festen är som roligast,ja nånting har jag lärt mig efter 35 och ett halvt år...medans vissa i hushållet trillar hem 02.36 piiip...det kanske blir så där vid 40+ man tappar fullständigt förståndet...Nu får jag bara leva med mitt sista minne från festen: Pappaaanders utklädd till transa (Lena PH) sjungandes.-Det gör ont!!! En skräckblandad förtjusning där jag både höll på att skratta ihjäl mig och skämmas ihjäl...Tack till födelsedagsbarnen makarna Gunnebrink och alla andra som var där!!!

Och Tack till Olivia & Elsa som passade sina syskon så bra!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards