Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av maria - 13 augusti 2011 09:57

Ännu en dagen efter...och jag kliver pigg och utvilad upp. Av nån anledning orkade inte babyvakten till andra sidan kvarteret så jag fick snällt stanna hemma och vakta di små...men jag misströstar inte speciellt,var ganska trött...det är alltid lika skönt att få lägga sig ensam och bre ur gamkroppen...Nu har dom två äldsta pojkarna i hushållet åkt på fotbollsmatch...det droppas upp en efter en från nattens dvala.

Jag går omkring ock städar,plockar och fejjar och irriterar mig lite smått på hon som trippar efter och drar fram efter mig...och över alla lås vi måste ha på diverse dörrar för att överhuvudtaget få ha nånting kvar i livet...Häromdan tog pappaanders henne på bar gärning då hon fått upp vitrinskåpet och var i fullfärd att stapla glas på varandra...hon hade byggt ett torn på ett whiskeyglas ett litet snapsglas och var precis på väg att toppa med ett till whiskeyglas...hon är bra allt påhittig:))) Så numera sitter det ett lås på vitrinskåpet också likasom skafferiet samt alla dörrar som stängs en efter en framför näsan på henne...men den som lägger näsan i blöt...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards