Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av maria - 9 augusti 2011 21:34

 

Den stora dagen är kommen,min bebis ska börja förskolan...och skötte väl sig som en 1åring bör...lite försiktigt men nyfiket upptäckte hon sitt "nya" hem...3åringen däremot stretade emot och jag fick bära in honom och dra honom in igenom hallen...typiskt-jag som hade ett senario om att han skulle skutta in och le med hela ansiktet...skitunge...


Nu ligger iaf spisen ute på blocket och vill bara förtydliga att bilden på spisen i mitt förra inlägg var den gamla spisen,om nu någon skulle vara intresserad...pappaanders har putsat och fejat den hela kvällen så nu skiner den...igen...och idag när jag skulle laga lunch fick jag en chock...allting gick så fort och jag tillslut bara flög emellan spisen och kyskåpet...jag är ju van att fundera och plocka fram i lugn och ro det jag behöver...det gick inte alls nu...grytorna satte ju igång för fullt medans jag med en början sakta men säkert letade fram det jag skulle ha. Pappaanders sa:-Du kommer ju att bli utbränd i det här tempot! Så sant...måste synka mig bättre tills imorgon!

Skapa flashcards