Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av maria - 8 augusti 2011 17:48

Äntligen är mammamarias kök komplett...jag har idag fått (el.köpa) en ny spis/ugn!!! Sedd för storfamilj...vi hade tänkt köpa oss en separat häll-ugn och bygga om lite i köket,easy för en snickare men vi tog budget varianten och passade på nu när en känd vitvarubutik i Umeå lockade med mässpriser...inductionshäll,extra stor varmluftsugn-74liter-det ni!!!  Allt i ett!!! Från att ha en liten fjutt ugn utan varmluft kan ni ju tänke er lyftet...nu kan jag helt plötdligt laga mat till en hel arme om jag så vill-och det blir till och med roligt att steka korv!!! Det gör mammamaria lycklig  


Våran gamla spis är nu till salu om någon skulle vara intresserad,till stugan el.nåt


 

En annan som är lycklig nu är


  den här flickan,i sitt "nya" hår...hårförlängning-vilket vansinnes köp om ni frågar mig...men måste erkänna att hon är fin...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards