Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av maria - 28 juni 2011 17:11

Återigen en härlig dag i solen...imorgon tänker pappaanders ta semester från sitt "hemmafix" och vara med familjen,det vankas utflykt (ja,det är jag som har sökt ledigt åt honom,och eftersom jag är chefen så blev det godkänt på direkten):-D

Barnen äter omvart annat och skiter omvart annat,gräs dras in,kexsmulor lite här och där...är det sommar så är det...Nu är det som vanligt ikväll...fotboll till höger och vänster som går ihop...Elsa skickas med snälla grannar på match i Vännäs/Spöland och Alfred har fotbollsavslutning med match mot föräldrarna,det fick pappaaders ta-själv måste jag stanna hemma,passa smulan och se till så maten står på bordet 18.30...pip Blir goda laxen och färskpären samt ett glas alkoholfritt vitt vin...smakade helt OK.


Bilder sen igår då vi hängde på Nydala med fina Veronica och barn...


 

 

 

Trevlig tisdag  

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards