Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av maria - 20 juni 2011 18:15

Jag har idag gjort stan med pappaanders med endast två ungar i släptåg...tanken att ha två barn känns ju helt fantastiskt men fem ändå bättre: Det blir liksom fem gånger så bra)...vi lämnade två på fotbollsskola (vi vill tacka bästa mormor som hjälper till att finansiera det hela) och en roade sig själv på stan med kompisar:D Och jag kom hem med det jag skulle (och lite till så klart). Hittade väskor typ bagar som barnen ska ha på semestern på rean,betalade och kände mig nöjd men då har vi den här pappaanders som alltid ska hitta sån här tokrea ni vet...jag hade just betalat vände mig bara om och:-Du,tjejen vi vill lämna tillbaka dom här och köpa dom här ist...Tjejen såg väl inte allt för nöjd ut...men jag och pappaanders var super,duper nöjda...Jag    tokrea. Att det står STADIUM stort och tydligt får man ta. Nu kan barnen packa sina billiga semester väskor och åka på semester tycker jag...

Visste ni att ris är skit drygt att sopa...


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards