Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av maria - 17 juni 2011 16:29

Har varit med hela flocken på Umeålagun och barnen har badat sig blå om läpparna...nu är alla uppduchade och av svabbade från allt klor och dyl man kan tänkas finna i bassängerna...vill inte veta:)

I kväll ska jag på ännu mera lyx och flärd...bara jag,helt utan man och barn,ska bli så najs...jag ska på typ en personalfest och vi ska gå på Mord till Bords...bästa teaterkonceptet hittills...Publiken äter samtidigt som det serveras en teater,en mordgåta som ska försökas lösas under kvällen...Så nu ska det lagas tacos till familjen (dom får passa på när inte jag ska äta hemma,bebben tycker visst inte om tacos,konstig unge det där,men det är bara att respektera)...

Så på återseende gott folk-Trevlig Helg!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards