Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av maria - 16 juni 2011 21:07

Årets riktiga första lediga sommarlovsdag tillsammans lider mot sitt slut...det har varit sol,bråk och glädje i en salig blandning...några har tom varit och badat,jag har kört skytteltrafik fram och tillbaka och lämnat och hämtat...dagen avslutades med bio för dom stora,barnvakt åt dom minsta och restaurangbesök för mamman & pappan...det ni,inte illa...Vi skjutsade tre till bion,lämnade två hemma och hamnade själva på I N V I T O. Helt fantastiskt,ja helt underbart att sitta där,äta,njuta och bara vara...(med en hel del nykläckta studenter förvisso). Men vi kunde båda konstatera att en middag i lugn & ro är en middag i lyx & flärd. Medans en middag i smått kaos är våran bästa vardag...vad är väl inte en måltid utan gråt,någon som inte gillar maten,någon som kastar tallriken i golvet,någon som nyser rätt ut över bordet,någon som måste skita mitt i allt ihop...det är så det ska vara,det är så vi är vana...vi är vana med rutiner,vi är vana att leva i flock. Nu har vi gjort en tidig kväll,största delen av flocken ligger i sina sängar och vi får se om det blir en film eller sängen...J Ä S P!


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards