Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av maria - 13 juni 2011 08:55

Det är skit väder och jag borde ta mig i kragen,packa in ungarna och åka på stormarknaden,handlingslistan ligger på köksbordet...får se...

Ungen var iaf borta i morse,puts veck...leta,leta,leta...


Hittad, jaha,i torkskåpet...fin fin vikatvätten hjälp...vad grinar hon för-det är väl jag som ska grina...all ren tvätt på golvet...Tack Nea,tack.


  Nä,jag tror jag tar och sätter henne här,i badkaret ner i den lilla kaplastavs lådan,där sitter hon som gjuten:)

Nu är det bara två dagar kvar...sen har H E L A familjen sommarlov-mamma,pappa och alla barnen...tom den 15 augusti då mamman ska börja arbeta igen...det är ju en evighet,vi kommer ju att slita vårat hår lagom till midsommar  eller så här...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards