Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av maria - 12 juni 2011 18:52

Vilken dag,det känns som jag har varit vaken i flera dygn...och mycket har hänt...Alfred är nybliven champion-number ett-dom vann Bullmarks/Furunäs cupen hans årsklass...


  min fina fotbollskille  

Jag åkte dit och vände typ,såg en match sen kom regnet och då drog jag och dom som ville hänga på...

När mästaren själv kom hem sa han:-Mamma,jag ska vara med i lag candy (godis) i morgon på Ersmarsk runt...men va bra att du sa det kl fem på kvällen...jag ska nämligen se till att han har en utstyrsel i temat just godis tills i morgon. Tänka snabbt...japp jag har det...jag skickar honom med syster på macken med en femtiolapp-köp godis så du kan göra ett godishalsband...


  jag vill också springa nej förlåt lunka,lufsa Ersmark runt,och då vill jag vara med i godislaget:)

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards