Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av maria - 9 juni 2011 13:04

Det känns lite som att när man har många barn ska man inte klaga,man får liksom skylla sig själv,men nu tänker jag göra det iaf...hur gick det till,varför fick vi en outsider...och då menar jag lilla Nea...hon går fullständigt emot sina syskon i det mesta...ta det här med sovning tex...dom tidigare har älskat att sova-gärna-mycket och länge (på dagarna iaf).Har inte varit något problem att lägga någon...kurar bara ihop sig och somnar så sött...men den här sorten nä,hon ska skrika,skrika så hon skakar ungefär en halv timme för att sen ge upp...nödvändigt...inte nå mycket...spelar ingen roll om det är på dagen eller på kvällen...jagskaskrikasåmycketjagorkarNea...Så nu har jag klagat färdigt,nu ska jag hänga tvätt,sen ska jag sätta mig i skuggan... kan hända att det slinker ner en glass typ.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards