Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av maria - 8 juni 2011 21:34

Nu är samtliga skolbarn klädklara för skolavslutningen om en vecka...Tack mormor.

Bara vi åldringar och småttingarna kvar,men det finns nog nån gammal trasa till oss också i gömmorna...det är ju liksom inte oss det handlar om denna dagen:)

Annars går jag bara omkring och flinar-skatteåterbäringen har hamnat på mitt konto,även pappaanders återbäring-hoppsan...nu är vi verkligen redo för lite sommarlov .


  somliga sitter i vagnen,somliga sitter under vagnen...båda sätten är goda Igår blev jag sjukt sugen på toast med romröra & rödlök ni vet...idag har jag alla ingredienserna hemma...är lika sugen idag,så nu måste jag kila  

Av maria - 8 juni 2011 12:56

Hot idag kan man säga...förvisso väldigt trevligt...har smörjt in både mig och ungarna med solskyddsfaktor 50,vill inte bli mera brun och vill inte att ungarna ska bränna sig...nu har jag farfar här som hobbymålare...det är klart-vill han så gärna komma och måla ska han väl få det:) Själv blir jag fullständigt förlamad i den här värmen...

Idag har turen kommit till Alfred och mormor som ska handla avslutningskläder...måste säga att jag är lite orolig för vad som ska komma hem...jag har sagt att han behöver ett par snygga jeansshorts och en skjorta eller finare t-shirt...annars har jag tidigare köpt till honom och mormor betalat...det går bra det med 


    Förra årets upplaga...


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards