Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av maria - 5 juni 2011 10:35

Himmel vad alla reser och far (iaf om man får tro statusuppdateringarna på FB) bara att inse att det kommer att dröja lääänge innan makarna Nilsson kommer iväg på nån längre resa...typ utrikes...inte avis alls...bara lite...sugen jag med...men vi har väl valt att stanna på hemmaplan kan jag tänka med tanke på våran familjesituation. Nåja, vi ska iaf ner till Falun och Karlstad i sommar är det tänkt om vi inte fastnar på halva vägen med en trasig bil och skrikiga ungar...jag riktigt fasar för att åka så långt...men lite utmaningar måste man väl ha:D


Idag M Å L A:s det,kalas på leos,fotbollsmatch och grillning med bästa vännerna...


Igår tog jag med mig fyra barn på turne...


  skateparken nere på stan till den stores förtjusning,korvlunch i en trevlig park,glass på apberget,sen tänkte vi ta oss till Tomtebolekparken men då vissa av oss höll på att blåsa bort drog vi hem till våran lugna vrå ist...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards