Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av maria - 3 juni 2011 18:35

Tänkte ge er ett hett grilltips så här i grilltider...i våran familj grillar vi mycket och för att inte bli less på kött,kyclking eller korv så grillar vi lite då och då S T E N. Det fiffiga med sten är att det bräns aldrig vid,du kan lämna på grillen och åka på stan eller nåt...


  grillmästaren in action him self...går säkert att hyra-vi kommer säkert överens...och jätte pincetten används endast för grillning-ej att noppa ögonbrynen med eller nåt liknande...


  sen lägger han ut dom så fint runt bordet och det är bara att välja sig en plats...och hugga in:D Låt väl smaka:)


  en helt vanlig måltid,faller det henne inte i smaken så hamnar det O M G (omgående) på golvet...

Av maria - 3 juni 2011 15:06

Måste ta ett brake i mina hushållssysslor...har fått min blogg omdesignat av äldsta dottern...dagens ungdomar,vilken bedrift hon besitter:) Tack snälla OLIVIA...

Har haft fin fint besök av en fd kollega med barn...det är alltid lika roligt att ses...och varje gång sitter jag med tjockmagan tror jag oavsett om jag är gravid eller inte:P Vi har fikat årets första rabarberpaj med en blandning av köpta hallon i...gick bara fint det med. Nu målas det,studsas,sopas ja alla aktiviteter man kan tänka sig på en och samma gård...själv tänkte jag sätta mig i solen innan jag ska tänka ut vad det ska serveras till middagsmat i afton...jag tror inte nån ska på träning och hoppas innerligt att alla har bajsat klart innan maten står på bordet idag samt att inga glas går i krasch...trevlig fredag...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards