Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av maria - 1 juni 2011 21:51

Nu har vi officiellt kommit in i sommarmånaderna kan man väl säga...och nånting hände...solen sken...jag var på BVC med 1åringen och när jag kom ut var det sommar och sol:) Hon gick förövrigt igenom kontrollen,så nu är både hon och pappaanders besiktade (ja,han passade bättre som pappaanders än barbapapa). Två av sju st är inte fy skam...nu är det bara tre barn hemma,två sover borta så vi hoppas på lite mera space runt frukostbordet i morgon då. Annars har vi grillat till middag innan vi alla skulle ta oss ner på cykel till Elsas fotbollsmatch som blev  V I N S T! Flickan gjorde riktigt bra ifrån sig...måste vara all kyklingfile hon hade i magen:D

Hon liksom bara flög fram...ha,ha...nä,kanske dax att gå till kojs innan nattavällingen ska intas...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards