Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

HELG!!!

Av maria - 17 december 2010 22:39

Helgen gör entre med stormsteg och den kunde inte ha börjat bättre...middag med dom finaste vännerna ever  ...tacksamma gäster när mammamaria ska prova nya recept...samt dom har lärt sig koden-när mamman går och borstar tänderna då vet dom att nu är det dax att tänka på refrängen:-D (hon har inte bara lydiga barn utan lydiga vänner också)


Hade dessutom trevligt lunch besök idag-det måste vi göra om:-D

Ja, man kan säga att min dag har gått i matens tecken och det tänker den fortsätta, för i morgon blir det fest med bästa grannarna...jag lär väl rulla in i det nya året om det fortsätterså här-men trevligt är det och trevligheter ska inte underskattas.


 

Koncentrerad gosse klär julgranen...


  Gärna allting på samma gren...

 
 
Ingen bild

Fru P

19 december 2010 13:38

Tack för dom fina orden,och för toppen god mat och dryck.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 9 januari 2017 15:31

Har dragit ut på detta men nu kan jag meddela att efter så många år tillsammans blir det en skilsmässa.  Jag har funderat länge men kommer fram till att det här blir det bästa. Vill starta om på nytt och börja om.  Har faktiskt redan nåt på gång....

Av maria - 8 januari 2017 22:54

Nu är julledigheten över och den enda som har rört på sig mera än till och från bilen är Alfred.  Det känns som evigheter sen som jag låg inne och mådde så dåligt och trodde att jag inte skulle klara av vardagen.  Men nu är vi här Jag har överlev...

Av maria - 5 januari 2017 22:06


Då var det helg igen, den här julen har varit hel knas. Jag var ju borta nästan hela december. Det är för tillfället omänskligt kallt ute och jag har ett gäng killar här en bit utanför min ytterdörr spelar landhockey. Det kan man visst göra i vilken...

Av maria - 1 januari 2017 00:37

Hej 1 januari 2017 det är med blandade känslor jag Välkomnar dig. Det känns både jobbigt och bra. Jobbigt för att jag inte vet vad som väntar mig och bra för att jag har alla chanser att ge det en ny start. Praktisera alla mina strategier vid kommand...

Av maria - 30 december 2016 13:57


2016 är snart över ett år med mycket glädje men också sorg och jobbigheter. Året började med en inläggning, jag var helt psykiskt utmattat och orkade inte mera, orkade knappt leva med mig själv. Jag firade min 40års dag på sjukhuset och livet var öve...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards